איך מוצאים דירה טובה להשכרה

דירות להשכרה – במהלך חיינו, אנחנו הולכים לקבל לא מעט החלטות חשובות ומשמעותיות. החלטות אלו יכולות להשפיע על תקופות ארוכות בחיינו, הן יקבעו אם יהיה לנו טוב או רע, נעים או פחות נעים והאם אנחנו נתחרט על החלטות אלו בעתיד. אחת מההחלטות הגורליות עבור אנשים רבים היא בחירת דירה. בין אם מדובר בדירה למכירה, ובין אם מדובר בדירה להשכרה, יש צורך לבחור נכון. במאמר זה נעזור לכם לבחור נכון באמצעות כמה טיפים חשובים בבחירת דירה טובה להשכרה. דירה טובה זה לא משהו שקל למצוא ובסיבוב דירות רואים לא מעט דירות עד ההחלטה וזה לא משנה אם אתם מחפשים דירה בחיפה, ביבנה או רעננה

טיפים לבחירת דירה

סביבה ירוקה – הדבר הראשון שאנחנו אוהבים לבדוק לפני שאנחנו באים לשכור דירה, היא להסתכל על הסביבה עוד לפני שאתם מגיעים בכלל לדירה עצמה. כבר מבחוץ אפשר לראות אם יש הרבה ירוק מסביב, אם יש עצים ומקומות לטייל בהם, גני שעשועים פרחוניים ועוד. סביבה ירוקה אולי יכולה להשפיע על המחיר של הדירה (מחיר יקר יותר ממקום בלי סביבה ירוקה) אבל איכות החיים במקומות כאלו גבוהה יותר, ויש דברים שלא שווה להתפשר עליהם. בארץ ישנם מקומות רבים שדוגלים בהקמת סביבה ירוקה טובה למגורים. תוכלו למצוא דירות להשכרה ברעננה, בהרצליה, בקרית אונו ובמקומות נוספים רבים וטובים.

סביבה ידידותית עם שירותים ומוסדות – עוד משהו שכדאי לשים לב אליו לפני שנכנסים לדירה, זה להסתכל על הסביבה ולחפש אחר מקומות מעניינים. הסתכלו אם יש חנויות באזור, מקומות עם שירותים חיוניים כמו דואר, בית מרקחת ועוד… שאלו על מוסדות לימוד מומלצים באיזור במידה ויש לכם ילדים ועוד. אל תתביישו לשאול שאלות על הסביבה, זה הזמן לעשות את זה ולא מאוחר יותר.

תמ"א 38 – בישראל רוב הדירות הישנות לא מוכנות לקראת רעידת אדמה אך פרויקט תמ"א 38 נודע כדי לשפר דירות ישנות ולהפוך אותן לכשירות למצבי חירום. דירה עם תמ"א 38 היא יתרון גדול על פני דירות אחרות. בדרך כלל בדירות חדשות יש את כל התקנים הנדרשים, אך אם אתם שוכרים דירה ישנה, מומלץ לשאול ולברר.

מעלית – גם אם אתם חושבים שקומה שניה או שלישית זה לא כזה נורא בלי מעלית, תמיד כדאי שתהיה אחת. אם אתם חוזרים מקניות או אם יש לכם משהו גדול להעביר, מעלית תהיה יתרון שתתחרטו אם תוותרו עליו.

שאלו את השכנים – נכון, זה לא נהוג, אבל זה לא מזיק לשאול את השכנים על טיבה של השכונה, שאלו מה הם אוהבים במקום ומה הם פחות אוהבים, לא בהכרח על הבניין אלא על השכונה כולה. לפעמים יכולות להיות לכם הארות חשובות מ'תחקור' קטן ופשוט.

עשו את הבחירה הנכונה

מדובר בהחלטה חשובה שמשפיעה לפחות על כמה שנים מהחיים שלנו, ואם החלטתם ללכת על הצפון כאן https://sdirot.co.il תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות להשכרה. בדרך כלל אנשים ששוכרים דירה בפעם הראשונה בחיים שלהם נמצאים בצומת דרכים מאוד עיקרית בחיים שלהם וההחלטה צריכה להיעשות בחוכמה. אנחנו מקווים שלמדתם משהו מהמאמר ושתבחרו נכון – בהצלחה.