בבואכם לשפץ את הבית או לעצבו מחדש, אתם בדרך כלל תצטרכו לקחת בחשבון מרכיבים שונים, שיוצרים את התמונה המאה של בית משופץ נכון ומקצועית. בין היתר, תצטרכו גם לבחור סוגים שונים של פרקטים או מרצפות. אז באיזה סוג פרקט תבחרו? אולי בכלל מרצפות. פרקט מומלץ להתקין בדירה, התחלנו!?

כבר עכשיו, אנחנו רוצים לציין ולהדגיש שאין תחושה יותר חמימה ואותנטית מאשר התחושה שמקנים לנו פרקטים מכל הסוגים. בין אם התקנתם פרקט עץ, פרקט למינציה או כל סוג פרקט אחר, אתם נהנים מאיכות חיים ברמתה הגבוהה ביותר. זהו, לאחר שהסרנו את זה מהדרך, בואו נדבר על סוגי פרקטים שכדאי ומומלץ להתקין בבתים פרטיים בדירות.

פרקט מומלץ להתקין בדירה- כל סוגי הפרקטים

ישנם סוגים שונים של פרקטים, חלקם מיועדים לפנים הבית, בעוד שחלקם מיועדים בדרך כלל לחוץ הבית. בבואכם לבחור פרקט, כמובן שיהיה חשוב לברר מאילו חומרי גלם הפרקט בנוי. בנוי מחומרים המיועדים לשימוש ביתי בלבד? לא תהיה שום סיבה להתקינו בחוץ, היות והוא פשוט ידהה ויתבלה מאוד מהר.

פרקט Quickstep הוא אפשרות מעולה ואיכותית ביותר, עליה בדרך כלל מקבלים גם אחריות לכל החיים. פרקט קוויק סטפ מגיע ברמות גימור מהגבוהות בשוק, בעוד שבמהלך הגימור הסופי שלו לא מעורבת אפילו יד אדם.

מהו פרקט קוויק-סטפ (Quickstep)?

פרקט Quickstep מבוסס על עץ טבעי, למעשה על עץ הנקרא אייוואה. העץ הוא עץ גומי, שמגיע בעובי של 14 מ"ממ ובגדלים של פלטות משתנות. הוא מעוצב מאוד ומגיע בטקסטורות שונות, אין ספק, בחירה עיצובית מושלמת. מה עוד כדאי לדעת על התקנת פרקטים?

מעבר לפרקט מסוג זה של קוויקסטפ, ישנם גם פרקטים מסוגים נוספים ואחרים, חלקם איכותיים ביותר גם כן. אתם יכולים להתקין פרקטים מסוג למינציה, שבדרך כלל יהיו גם עמידים למדי. שימו לב שבמקרים בהם אתם מחליטים ללכת על פרקט עץ אמיתי, כמובן שלא יהיה מומלץ להתקינו מחוץ לבית. הוא פשוט לא יעמוד בתנאי מזג האוויר והגשם.

פרקטים מעץ סינטטי – כדאי או לא?

האם פרקט עץ סינטטי יהיה איכותי? האם יחזיק איתן עם השנים שחולפות? חשוב לדעת, עם הזמן, פרקטים סינטטיים הולכים ומשתבחים, מה שבהחלט מוביל אותנו להמליץ גם עליהם. אמנם הם לא פרקט Quickstep איכותי מאוד, אבל אין ספק שהם יספקו לכם מענה הולם למדי.

אגב, גם על פרקטים סינטטיים, כמובן שישנה אחריות. אמנם בדרך כלל היא לא תהיה לכל החיים (כמו קוויק סטפ), אך קיימת. מעוניינים בייעוץ? בהחלט כדאי! צרו קשר עוד היום עם מומחי עיצוב בתים והתקנת פרקטים.

לסיכום, אם ביתכם מתאים לפרקט, הוא מספיק מרווח וזה ישדרג בצורה משמעותית את נראות הבית וההרגשה בתוכו, מומלץ מאוד לעשות זאת לפי הטיפים שכתובים מעלה. אם אתם עדין בחיפושים ורק חולמים על דירה עם פרקט, תצרו איתנו קשר ואנחנו נעשה כבר נמצא לכם את הנכס המתאים עבורכם. תיווך בקריות נעשה בצורה קפדנית והכרות עמוקה של האזור, בוא להיות חלק מהמון לקוחות מרוצים שלנו ולמצוא את הבית החדש שלכם, באזור חיפה והקריות.