במשפחות רבות יש חוסר שביעות רצון מההתנהלות באזור המרכז. מחירי השכירות ומחירי הנדל"ן לרכישה הם מאד גבוהים. מעבר לכך ברחבי הערים יש פקקי תנועה עצומים שאינם נגמרים ודבר זה משפיע מאד על איכות חייהן. לכן, אותן משפחות מקבלות החלטה שנוגעת למעבר לצפון, כדי להיות מאושרות יותר.

מעבר לצפון

כאשר המשפחות מגיעות מדי פעם לנופש או לטיול בצפון, הם נהנים מהנופים המרהיבים ולכן לא אחת הם חושבים על אפשרות של מעבר לצפון. לכן הם פונים למתווכי נדל"ן אשר מתמקצעים בנושא זה בצפון כדי לבחון את האפשרויות הקיימות הן לרכישה והן לשכירות. בהתאם למידע שהם מקבלים קל להם הרבה יותר לקבל החלטה שהיא נכונה ביותר עבורם ועבור ילדיהם שזקוקים למרחבים.

 

בחירה של עיר מגורים בצפון

משפחות רבות אינן רוצות להתרחק מרחק משמעותי מהמרכז כיוון שהמשפחה שלהם מתגוררת במרכז. לכן אחת האופציות המועדפות היא לחפש דירות למכירה בחיפה, אשר ממוקמת בדיוק באמצע הדרך בין תל אביב לחיפה. העיר שמתפתחת בצעדי ענק מציעה לתושבים מגורים בשכונות חדשות ומתוכננות ולכן הכול נמצא בהישג יד.

כאשר קונים דירה בחיפה, קונים גם איכות חיים. התושבים נהנים מחיי קהילה תוססים, בתי ספר וגני ילדים ברמה גבוהה, מוזיאונים, גינות שעשועים איכותיות רבות המפוזרות בשכונות, אגם וקרבה לחוף הים. מעבר לכך יש נגישות מעולה לכבישים הראשיים 6-4-2 ולכן קל לצאת מהעיר בבוקר וקל לחזור אליה אחר הצהרים עם עומסי תנועה סבירים ולא כמו אלו הקיימים באזור המרכז.

המתווכים מסייעים לתושבים שמעוניינים לעבור דירה ולכן מציעים להם כמה וכמה אופציות של דירות בגדלים שונים וזאת על פי האפשרויות הכספיות שלהם והצורך שלהם בדירה קטנה או לחלופין דירה גדולה, דירת גן וכו'.

מעבר לצפון

מעבר לצפון לעיר חדשה ומתפתחת

אחת הערים המפתיעות בצפון היא חריש שהוכרזה לא מכבר כעיר. יש בה היצע נרחב מאד של דירות בגדלים שונים. גם לאחר עליית מחירי הנדל"ן בשנים האחרונות, העלויות של דירות למכירה קריית ביאליק, הן עדיין זולות בהשוואה לערים הסמוכות אליה. לכן מי שאין לו הון עצמי רב יכול לרכוש כאן דירה גדולה יחסית במחיר נמוך. המתווכים שמראים ללקוחות הפוטנציאליים את ההיצע בקריית ביאליק מדגישים כי מחירי הנדל"ן עולים באופן קבוע בעיר ולכן כדאי לא להתמהמה ולקבל החלטה כדי לקדם הליך זה. התושבים החדשים ייהנו מהמגורים בעיר שבה הכל חדש ובמסגרות חינוכיות איכותיות ביותר.

להרגיש את הטבע בכל מקום

עיר מפתיעה נוספת שמתפתחת בקצב מהיר בצפון היא נשר. היא מתאימה מאד למשפחות שמחפשות שקט, שלווה ומגורים בסביבה כפרית. המבחר של הנדל"ן בעיר זו כולל מצד אחד בתים פרטיים של וותיקי היישוב שאפשר להרוס ולבנות על הקרקע מבנה חדש ומודרני, או לחלופין דירות למכירה בנשר, אשר קיימות בגדלים שונים בבנייני מגורים יפהפיים ורבי קומות.