הקורונה משפיעה על כל הרבדים בחיינו ואנו נכנסים לתקופה אשר אינה מוכרת לאף אחד מאתנו, אשר בה חלק גדול מהאזרחים נמצאים בבתיהם כדי לשמור על בריאותם.

רכישת דירה בעידן הקורונה

כל מי שחיפש דירה טרם החלה מגפת הקורונה שוקל כעת את צעדיו. חלק מהאוכלוסייה מעדיפים להמתין עד שמסלול החיים ישוב להיות כבעבר ואחרים חושבים שאין זה הזמן לשבת על הגדר אלא יש לרכוש כעת דירה. החשיבה היא שבעוד כמה חודשים המחירים של הדירות הן החדשות והן אלו שהן יד שנייה, יהיו הרבה יותר גבוהים לאור העיכובים השונים שיהיו בענף הנדל"ן כמו אי קבלת היתרים במועד, הכמות הקטנה יחסית של התחלות הבנייה ועוד.

זה הזמן לרכוש דירה

זו הסיבה שישראלים רבים פונים למשרדי תיווך בחיפה ובוחנים כמה אפשרויות המוצעות להם אבל רכישת דירה בעידן הקורונה, זה לא משהו שקל לבצע. ברוב המקרים, מי שגר בחיפה ובסביבותיה מחליט מראש מהי סביבת המגורים הטובה ביותר עבורו עקב הקירבה למסגרות לימוד איכותיות עבור הילדים, הקרבה למוסד להשכלה גבוהה שבו  הם לומדים כמו אוניברסיטת חיפה, הטכניון, נוחות הגעה למקום העבודה וסמיכות המגורים לבני המשפחה. פחות משנה מגיפה כזו או אחרת וממשיכים עד שמוצאים.

הנציגים של משרדי תיווך בחיפה מציעים בשלב הראשון סיורים וירטואליים ומידע רב באמצעות האינטרנט. כך הלקוחות הפוטנציאליים רואים את נראותה של הסביבה המוצעת, הרחוב לכל אורכו, המראה של הבניין, הלובי, חדר המדרגות והדירה עצמה. מידע רב זה נותן ברוב המקרים את הרושם הראשוני שהוא חשוב מאד עבור הלקוח. לאור המצב הייחודי בישראל עקב נגיף הקורונה והאפשרויות המוגבלות של היציאה מהבתים, רק אם הלקוח חש כי הדירה הזו מתאימה לו במאה אחוז, הם מתאמים ביקור בדירה, כדי לקבל החלטה על המשך הדרך.

זו התקופה לחיפוש הדירה המתאימה בקריות

כאשר נמצאים בבית ובמקרים רבים סובלים מחוסר מעש או מחפשים משהו חיובי להתעסק בו, זה הזמן לחפש דירה. משרדי תיווך בקריות מציעים באתרי האינטרנט שלהם הצעות רבות של דירות בגדלים שונים בכל הקריות.

מי שמעוניין לגור בקרית מוצקין, יוכל כעת להביט בסרטונים וירטואליים של כמה דירות על פי החתך שביקש כמו לדוגמה דירות ארבעה חדרים בשכונות אשר ממוקמות בסמוך לתחנת הרכבת. או לחילופין מי שמעוניין לגור בגבעת רם בקריית אתא יראה סרטונים של כמה בתים, כולל נראותו של הרחוב, הכניסה לבית הפרטי, הגינה וכל מרחב הבית.

הראייה הזו מעניקה פרספקטיבה ובעקבותיה הלקוח יפנה למשרדי תיווך בקריות ויבקש לקדם הליך מול בית ספציפי או לחילופין יבקש לראות בתים בשכונות הנוספות הנמצאות בסמוך לשכונה זו כדי לקבל את ההחלטה המתאימה למשפחתו.

כולנו מקווים שהחיים ישובו במהרה למסלולם התקין ובאופן טבעי מי שאין לו בית ויש לו את ההון העצמי הדרוש לו ולהערכתו הוא יהיה מסוגל לעמוד בהחזרי המשכנתא, זה הזמן לדירה.