קניתם דירה ואתם מתלבטים כיצד לחמם אותה בעונת החורף? קיימים אמצעים שונים לחמם את הבית, אך במה כדאי לבחור כאמצעי לחימום הבית והחללים שונים. אפשר לבחור בין מזגנים שונים שנועדו לחימום הבית, תנורי חימום ספירלה, תנורי חימום אשר מחממים באמצעים שונים כמו חימום בחשמל, חימום בגז, קיים אמצעי חימום בעזרת חימום תת רצפתי באמצעות חשמל או מים.

חימום הבית בעונה הקרה

כדי לבחור את האמצעי הטוב ביותר לחימום יש להתייחס למספר גורמים חשובים כמו יעילות, אמינות, בטיחות ועלות. לא כל אמצעי החימום מתאימים לחימום כל בית. וכל חדר בבית. יש המחממים במקום מסוים בצורה נקודתית ולכן יש צורך לשבת די קרוב אליהם, יש אמצעים המהווים סכנה מבחינה בטיחותית בעיקר לילדים המתקרבים אליהם מאד. אם המגמה היא להתקין קמין, הדבר מצריך התקנה גם של ארובה ולכן יש להתקינו רק בבתים פרטיים.

חימום הבית

סוגי חימום שונים יתרונות וחסרונות

כאשר בוחרים אמצעי חימום לדירה או למשרד יש להתייחס ליעילותו – האם הוא מחמם בעוצמה גבוהה ובמהירות הגדולה ביותר? האם אפשר להפעילו בהפסקת חשמל? האם המכשיר בטיחותי גם עבור ילדים? האם התקנת המכשיר מחירה גבוה מאד? ומה צריכת החשמל של המכשיר?

חימום הבית בעזרת מזגן הוא אמצעי נפוץ בכל הבתים. הוא יעיל ונוח לשימוש. ניתן בעזרתו לחמם חללים שונים גדולים וקטנים בבת אחת והוא אמצעי חימום זול וחסכוני. אך חסרונו הוא שהחום שהוא פולט מייבש את חלל הבית ומעבר לכך עלות ההתקנה שלו היא גבוהה יחסית.

חימום בעזרת רדיאטור הוא אמצעי חימום בטיחותי אין בו סכנת בעירה בעזרתו ניתן לחמם חדרי ילדים החום נעים ואינו מייבש את האוויר. אך הוא בין אמצעי החימום היקרים היות שהוא צורך חשמל ברמה גבוהה יחסית. כמו כן נחוץ לו מקום כדי לאחסנו בעונות לא קרות. תנור סלילים אינו בטיחותי לילדים לכן יש סכנה לחמם את הבית בעזרת אמצעי זה כאשר יש ילדים בבית. חמום תת רצפתי הוא די יקר ואינו מתאים כלל לאזורים חמים.

קמין חשמלי בבית

קמין חשמלי אינו זקוק לארובה כדי לפעול. קמין חשמלי "50 AFLAMO ROYAL קיים בצבע שחור והוא מעניק נראות חדשנית לסלון, לחדר השינה ולמשרד. השימוש בו מעניק חוויה ייחודית של טכנולוגיה מתקדמת אשר מדמה להבה טבעית בכמה צבעים. קמין הוא יעיל וחסכוני ואפשר להפעיל אותו וליהנות מיופיו גם בלי להפעיל את החימום.

הנראות המרהיבה שלו מדמה בולי עץ /אבני קריסטל ואפשר להשיגו בגדלים שונים של 60" ו 45" . קמין 45" MAJESTIC בצבע לבן אפשר לתלותו על הקיר בשלושה מצבים. וגם הוא אינו מצריך ארובה כדי לפעול. אפשר לכוון את סוגי התפאורה של כל קמין חשמלי באחת מהאופציות העיצוביות כמו נראות של עצים/ קריסטל/אבנים.