מעבר דירה הוא פרויקט מורכב: ממציאת הנכס אליו תעברו, שצריך להתאים לצרכים ולרצונות שלכם וגם לתקציב ועד אריזת הפריטים ופריקתם, סידור הרהיטים והאביזרים המשלימים ליצירת סביבת מגורים אטרקטיבית.
כפי שבתהליך איתור הנכס נעזרתם באנשי המקצוע הטובים בתחום – יועצי נדל"ן, שידעו ללוות אתכם בתהליך המכירה או ההשכרה, כך גם בתהליך עיצוב הדירה כדאי להסתייע באיש מקצוע – מעצב פנים – שיתכנן עבורכם את סביבת המחיה האולטימטיבית.
הרי כל אחד מעוניין להיכנס לדירה מעוצבת לפי טעמו, בין אם מדובר בדירה שכורה או קנויה ולהרגיש הכי בבית בעולם ואין ספק שיש יתרונות רבים בהאצלת הסמכויות ובהפקדת משימת העיצוב בידיו של מומחה.
מעצב פנים בעל הידע הנדרש, המיומנויות המבוקשות, החשיבה היצירתית והיכולת לקחת את החלל הפוטנציאלי ולבצע את השינויים הטכניים והקוסמטיים הנכונים על מנת שהחלל ישרת אתכם בנאמנות מכל הבחינות.

הסיבות לתרומתו של מעצב פנים לקראת המגורים 

מעצב פנים מעצב את המרחב האישי שלנו בהתאם לרצונות, לצרכים ולאישיות שלנו. התרומה שלו בבניית המגורים שלנו מהותית יותר, והיא יכולה אף לעזור בחיסכון כלכלי. 

התאמת המרחב לחזון העיצובי

לא תמיד אנחנו נכנסים לחלל ומצליחים לראות את הפוטנציאל הטמון במרחב ואילו מעצב פנים מנוסה, שכבר ראה אינספור חללים, יודע לזהות לאחר סקירה מקיפה את נקודות החוזק של כל חדר וחדר וגם להגיע עם רעיונות לדרך בה אפשר להתאים את הסביבה לפרוגרמה – לצרכים ולרצונות של הדיירים בהתאם לקונספט המבוקש, לחזון העיצובי ולסגנון החיים.
למשל, לחבר בין חדרים כדי ליצור סוויטת הורים מפנקת או לבחור מיקום מוצלח יותר למטבח על מנת לאפשר "זרימה" ותנועה חופשית בבית, לשבור קיר אחד כדי לפתוח את המטבח לעבר הסלון או להציע החלפת אריחים, גוון קירות מרענן או רהיטים שיצרו אשליה של בית גדול, אוורירי ומסוגנן יותר. כל זה בהתאם לתנאי השטח ולמה שניתן לבצע בהתאם לאילוצי השטח, הלו"ז והתקציב שנקבעו על ידכם עד הכניסה לדירה.

מניעת טעויות שיעלו לכם ביוקר

חוסר ידע וניסיון בתכנון ובעיצוב פנים של דירה יכול לסבך אתכם בתהליך שיפוץ יקר ומיותר, שייגרר הרבה זמן ואף יעכב את הצפי שלכם למעבר דירה.
מעצב פנים יוכל לדייק את תהליכי השיפוץ או לפרק אותו לאבני בניין חיוניים ואף לנהל במקומכם את אנשי המקצוע והספקים, להוזיל עלויות מבלי לרדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולחסוך לכם זמן וכסף.
כמו כן, הוא יוכל לבחור אתכם את כל מה שחשוב לכם למעבר בהתאם לסדר העדיפויות שייקבע: חומרי גמר, כלים סניטריים, מטבח חדש או להציע חלופות שתוכלו להרשות לעצמכם וישדרגו את סביבת המגורים כמו חזיתות חדשות למטבח על פני החלפת מטבח מא'-ת'.
מעצבי פנים לרוב בעלי הקשרים הנדרשים עם חברות עיצוב ואנשי מקצוע ויכולים להשיג הטבות ומחירים טובים יותר מכפי שאתם תוכלו להשיג אם תחליטו לעצב את הבית בעצמכם.

השבחת הנכס והעלאת ערכו

יש דרכים להעלות את ערך הנכס כבר ברגע שרכשתם את הדירה בין אם החלטתם לגור בה או להשכיר אותה ומעצב פנים יצירתי ומנוסה יוכל להציג בפניכם רעיונות פרקטיים ויישומיים לכך. לדוגמא – בנייתו של קיר גבס כדי להפוך דירה של 2 חדרים לדירת 3 חדרים או יצירת נישת עבודה למי שמתכנן לעבוד מהבית, שדרוג מראה המטבח, צביעת הקירות או חיפויים שיקנו לדירה מראה חדש ומהוקצע יותר ואפילו רהיטים פונקציונאליים ואסתטיים שיצרו תחושה של חלל מזמין, חמים וטרנדי.
מעצב פנים מסתכל על התמונה המלאה כולל מדייק בפרטים הקטנים ביותר ויוכל לסייע לכם גם בתהליכי הרכישה של הרהיטים והאביזרים המשלימים והקומפוזיציה הנכונה בחלל עד שיהיה לכם אפילו קשה לזהות את הנכס "אחרי" תהליך העיצוב.
בחרו למעבר הדירה מעצב פנים מומלץ שיוכל להפוך את החזון למציאות וילווה אתכם בכל שלבי התהליך.